Klubmodul henter siden
Frivillig til Frost Cup 8. december
Tilmeldingsfrist er overskredet

Vi skal bruge 40 hjælpere for at kunne afholde 2. afdeling af Frost Cup i Herlev. Meld dig til og gør din klub og alle løberne en tjeneste med at gøre løbet sikkert og sjovt. Du kan hjælpe med forskellige opgaver både før, under og efter løbet. De første mødes kl. 06.00 på Herlev Stadion. For de øvrige opgaver se nedenfor. 

Kl. 06.00: Hjælpere til ruteopsætning (mødested: Herlev Atletikstadion)
Kl. 07.00: Tømning af biler fra Frost Cup-arrangørerne - opsætning af start- og målområde (Mødested: Herlev Atletikstadion)
Kl. 07.30: Sekretariat og forplejning møder (Mødested: Herlev Atletikstadion) 
Kl. 09.00: Vejvisere møder (Mødested: Klublokalet) 
Kl. 10.00: Løbet starter
Kl. 11.30: Sidste løber i mål 
Kl. 12.00: Nedtagning af stadion og ruten. 
 
Melder du dig til opstilling og/eller nedtagning af målområdet, har du også tid til at løbe selve løbet. Husk at tilmelde dig HER

Det er en tradition, at Herlev Løbe- og Atletikklub byder på kage, når løberne komme i mål.

Har du udgifter til bageriet, så tag et billede af bonen og send den med oplysninger om konto nr. til kasserer@herlevloberne.dk senest 14. december, så får du refunderet udgifterne.
 
Angiv på tilmeldingen, om du kan tage en eller flere kager med.
 
Vælg en - 1 - opgave på tilmeldingen nedenfor
 
Spørgsmål rettes til: Vejvisning og ruter (Kim Brandt, tlf. 42 20 05 78) / Øvrige opgaver (Allan Amundsen, tlf. 20 90 83 08 eller Tine Kragh Nielsen, tlf. 23 28 38 12)
 
Alle gode kræfter kan bruges. Det er sjovt at være med!
 
På forhånd tak for hjælpen. 
Tilmeldte
37 /100
Tilmeldingsfrist
07.12.2019
Tidspunkt
08.12.2019 kl. 08.00 - 08.12.2019 kl. 13.00
Sted
Klublokalet
Pris
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'

Sponsorer og samarbejdspartnere