Herlevløbsudvalget
[Formål]
Det er formålet for Herlev Løbe- og Atletikklub:
”at dyrke løb og atletik på ethvert niveau og med udgangspunkt i fællesskabet og det sociale liv i klubben at udbrede kendskabet til disse idrætsgrene.
Endvidere at udvikle medlemmernes lyst til at engagere sig og tage et medansvar i foreningen.”
[Principper]
Herlev Løbe- og Atletikklub arbejder ud fra følgende grundprincipper:
Kvalitet: Vi ønsker, at vores tilbud skal være af høj kvalitet, hvor alle involverede gør sig umage. Det betyder, at vi stiller krav om åbenhed og fleksibilitet i planlægning og afvikling af vores aktiviteter
Involvering og ejerskab: Vi ønsker, at give alle klubbens medlemmer mulighed for at deltage i relevante tilbud og ønsker at give en høj grad af ejerskab til dem, der involverer sig i fællesskabet
Positivt miljø: Vi ønsker at skabe et positivt miljø, hvor vi fremmer engagement og initiativ. Vi ønsker, at alle tilbud om at bidrage til fællesskabet skal mødes med en positiv indgangsvinkel.
[Herlevløbsudvalgets hovedopgave]
De væsentligste arbejdsopgaver er at:
- planlægge, afvikle og evaluere Herlevløbet
- sikre at arrangementet giver et overskud til klubben
- sikre at de frivillige, løberne og tilskuerne får en god dag og giver et positivt indtryk af klubben
[Herlevløbsudvalgets sammensætning og drift]
Herlevløbsudvalget består af:
Henrik Østergren (Formand)
Allan Amundsen
Margit Aagaard Jensen
Henrik Kousholt
[Beskrivelse af evt. obligatoriske arbejdsopgaver]
- Sørge for at løbet er DAF-opmålt og godkendt
- Sørge for alle nødvendige tilladelser fra myndighederne
- Sørge for aftaler med Herlev Kommune og alle andre øvrige samarbejdspartnere
- Sørge for online tilmelding/offline tilmelding herunder tilrette og drive tilmeldingssystem
- Sørge for præmier til vinderne samt lodtrækningspræmier til deltagerne
- Sørge for tilknyttede aktiviteter til løbet
- Sørge for pakning af deltagermateriale og udlevering af dette
- Sørge for at ruten er forsvarligt markeret og bemandet under løbet
- Sørge for at alt er opryddet og rengjort efter løbet
- Udarbejde og afvikle en samlet plan for markedsføring af løbet
- Indgå aftaler med Spar Nord og andre sponsorer
- Hverve og håndtere frivillige til afvikling af løbet
- Opdatere hjemmesiden med resultater, billeder m.m.
- Lave referat og uploade dette på arkivet på Klubmodul senest 1. uge efter hvert møde
- Udarbejde et budget inkl. deltagerpriser til godkendelse hos bestyrelsen
- Sikre at det vedtagne budget overholdes
- I dialog med bestyrelsen at videreudvikle nærværende arbejdsbeskrivelse med henblik på at skabe fælles ejerskab og forståelse af indholdet.
- At sikre at bestyrelsen kan godkende udvalgets oplæg til handlingsplan